Nee, laten we het eens over jóu hebben. Met al je mooie plannen. Wie denk je eigenlijk (wel niet) dat je bent, joh?

Tof hoor, jezelf zo open en bloot voorstellen. Doen we niet moeilijk over, we weten inmiddels wel wie we zijn. En vooral: wat we waard zijn. Maar jij dan? Wie denk jij eigenlijk dat je bent? En waarom doe je in godsnaam wat je doet? Daar kunnen we het lang en breed over hebben in een of andere kekke brainstormsessie. Doen we niet. Uit principe. Leidt alleen maar tot gewauwel en gezwets in de ruimte, is onze ervaring. Wij willen graag ongestoord tot elkaars kern komen. En daarom hebben we een aantal intakes opgesteld. Zodat jij rustig in je eigen tempo je verhaal kunt doen, en wij je in onze bubbel tot op de komma kunnen ontleden. Het grappige is, dat de opzet van onze intakes je vanzelf op weg helpt om jezelf (nog) scherper te krijgen. Zo help je ons om jou te helpen. En nee, het is geen multiple choice. Er is maar één jij. En ja, daar mag je best even wat tijd voor vrijmaken.

Wat is je probleem, vriend?

Tot de kern van Jouw Verhaal en Jouw Probleem in één online survey. Directe vragen, open antwoorden. Eerlijker kan bijna niet.

Kom gewoon tot de kern

Wie denk je eigenlijk wel dat je bent?

Leuk, die personal branding. Maar wie schuilt er nu echt achter al die mooie praatjes? Neem je tijd, want je bent meer dan je denkt.

Stel je nou eens voor

Nothing personal.

Ja, ook je afkortingen doen er toe. Je NAW, je KvK, je IBAN. Willen we nu vast weten. Zodat we meteen los kunnen gaan op wat er werkelijk toe doet.

Het is puur zakelijk