Worden wie je bent. Jezelf neerzetten zoals je ooit bedoeld was. De wereld geven waarvoor je gekomen bent. Als Mens. Of als Merk. Betere keuzes maken, slimmer werken, handelen in lijn met wie of wat je werkelijk bent en dus: meer vrijheid. Ook financieel. Jezelf beter verkopen. Voortaan om grenzen, beperkingen en kaders lachen. Heel hard. Geen compromissen meer, geen half werk. Niet dat slappe – stoppen met je telkens maar aanpassen aan alles en iedereen. Alleen maar mogelijkheden zien. Eén keer vaker opstaan dan vallen. Opbloeien, niet wegkwijnen. De handrem eraf, het gas erop. Er alles uit halen wat er inzit – en dat is veel meer dan je ooit durfde te geloven.
Herbert overziet het hele plaatje en laat zich niet beperken door kantlijnen. Voor Herbert bestaan er geen gebaande paden; hij ziet ze niet en houdt er dus ook geen rekening mee.
Gevormd door het reclamevak en het leven, levert hij vol passie oplossingen die verrassen en opvallen. Hij dringt door tot de kern van de zaak en komt met vernieuwende ideeën en concepten. Herbert’s werk is origineel. Herbert biedt de sleutel tot effectieve branding en innovatieve herpositioneringen.
Creëren is voor hem net zo belangrijk als ademhalen. Hij kan niet anders. Herbert geeft je je energie, je magie, je inspiratie en je bezieling terug. Hij laat je wankelen, en zet je dan weer rechtop. Hij versimpelt je leven, je bedrijf, je businessplan, je denken, je marketing, je communicatie en brengt altijd alles weer terug naar de essentie.
Hij onderneemt en zet aan tot ondernemen. Hij motiveert, inspireert, coacht, schrijft, doet interim consultancy en begeleidt mensen en merken op strategisch vlak, waarbij hij af en toe nog een marketingcommunicatieklus aanneemt als het onderwerp hem persoonlijk raakt en de klus complex genoeg is. Van simpele dingen valt-ie namelijk in slaap.
Zijn missie? Ideeën bedenken waarvan men zich afvraagt waarom niemand er eerder op gekomen is. Onderliggend: de wereld een beetje mooier achterlaten dan hoe hij haar aantrof. Een visie is er ook. Die is heel simpel: “Voor alles is een oplossing. Altijd”. Alles wat hij doet, leidt altijd tot groei. Groei van merken, groei van omzet, groei van naamsbekendheid, groei van creativiteit en vindingrijkheid, groei van imago, groei van sales, groei van klanten, groei van bedrijven, groei van mensen. En ja: ook groei van hem zelf. Groei heeft voor Herbert vooral met waarde te maken, niet met geld alleen.
Meer info: www.herbertvanhoogdalem.nl, of zie zijn Linkedinprofiel. Liever een old skool CV? Kan ook. Download hem hier.