‘Lift-off!’: voor (goed gefinancierde) start-ups of managementteams/directies van vastgelopen merken en bedrijven. Binnen één maand je business (weer) op de rit.

Ja, start-ups betalen bijna 18k en reeds lopende (of beter: vastgelopen) bedrijven betalen bijna 25 mille. Dat is veel geld. Maar een schijntje voor wat je ervoor krijgt.

‘Lift-off!’ kent geen conceptuele losse eindjes. ‘Lift-off!’ is van het afhechten. Het dichtkitten. Het rond maken. Het afleveren van áf werk. Je krijgt alles wat je je kunt bedenken en nodig hebt, kant-en-klaar. Eén druk op de knop na de presentatie, en je kunt zo de executie in (daar moet je natuurlijk ook nog wél budget voor reserveren, maar dat is logisch).

Geloof ons: dan gaat je start-up vliegen. Of het zand in de raderen van je bestaande business is vervangen door olie, waardoor je je weer richt op wie je het hardst nodig hebt, met wat het best verkoopbaar en best renderend is.

Positionering, strategie, propositie, marketing, branding, communicatie, identity, brand values, businessmodellen, touchpoints, customer journeys, complete reorganisaties: we gaan je helemaal doorzagen en laten voelen wat ‘game changen’ werkelijk is. Keihard, zakelijk, business driven en doelgericht – maar wel: op een heel diep merkniveau. Je authentieke zelf halen we naar boven, en je krijgt een totale strategie. We willen niet dat je met loze plannetjes, lege powerpoints of ronkende rapporten komt te zitten – je moet er wel iets mee doen, mee kunnen. En dat begint ermee dat het alleen bij jou of jullie past. En bij niemand anders.

Na de intake (geloof ons: daar steken we heel veel tijd in onder het motto ‘je kunt maar één keer goed starten’), sluiten wij ons voor jou op. Op de hei, in een hutje, in de ivoren toren, of gewoon: thuis. Achter Zoom. Als we klaar zijn, heb je een kant-en-klare marketing-, communicatie- & salescampagne die je probleem voor 75% oplost: ready to roll. Strik erom, tasje erbij, hier opeten of meenemen. Dat werk. Kom daar maar eens om bij andere bureaus.

En ja: die andere 25% moet je er zelf instoppen. We blijven niet bezig.

Met ‘Lift-off!’ ben je klaar voor de (her)start. ‘Lift-off!’ doen we gedreven en gefocust tot op het bot. In één maand breien we je business rond.​


Lift-off! voor serieuze Start-ups:

17.999,00

​Wie of wat ben je?

  • We schrijven niet voor niets: serieuze start-up. Dat betekent dus dat je weet waar je aan begint, en dat je je huiswerk goed gedaan hebt.​
  • Je bent startende ondernemer of hebt al eerder ondernomen.
  • Je hebt voldoende startkapitaal of investeerders achter je staan, je schrikt niet van de kosten van ‘Lift-off!’. Sterker nog: als echte ondernemer snap je dat je er eigenlijk heel voordelig mee uit bent.
  • Je hebt een valide business idee, en gaat een markt betreden waarin je nog impact kunt maken.
  • Je te verwachten omzet ligt tussen de 100 en 500k in de eerste 3 jaar.

Wat hebben we nodig?

  • De context van je start-up, van de oprichters en van de stakeholders.
  • Je businessplan en je pitch deck (for so far).
  • Ingevulde intakeformulieren.
  • Een kennismakingsgesprek.
  • Je grootste uitdagingen, problemen, vragen en wensen.
  • Commitment en lef.

Wat krijg je?

  • Inzichten, observaties, interventies, advies, feedback, disrupties en invalshoeken waar je tot nu toe nog geen rekening mee had gehouden, en die je kijk op de business drastisch kunnen veranderen (lees: verbeteren).
  • Een perfecte positionering, propositie, business strategie, wellicht een betere naam, een betere (basis) Visual Identity, een (beter) business model, een basis marketing/communicatie/salesstrategie, een go-to-market strategy, een concept lancerings-/introductiecampagne. En dat alles gevat in één document. Geen dikke rapporten, maar creatieve duidelijkheid.

Lift-off! voor Reeds Lopende (of eigenlijk: niet lopende) Bedrijven:

24.999,00

Wie of wat ben je?

  • Je bent als bedrijf (en dus als team) al een jaartje of wat bezig. Je weet dat je goed zit, maar je krijgt het niet helemaal lekker van de grond. Dat kan liggen aan je positionering in de markt, je businessmodel, je communicatie of de samenwerking (lees: het gebrek eraan) tussen jullie als managementteam. Of aan iets anders, maar wees gerust: dat vinden we uit.
  • Je hebt al van alles geprobeerd. Van executive coaches tot dure reclamebureaus, maar niets hielp. Je hebt nog voldoende geloof in je eigen idee, ooit, om het nog één kans te geven.
  • Je hebt of bent een bedrijf dat impact kan maken op de wereld om ons heen, waarvan het zonde is dat het ter ziele gaat. Dat vind jij niet alleen, maar wij ook.
  • Je omzet is op dit moment hoger dan 500k per jaar, maar dat moet makkelijk 3x zoveel kunnen zijn. Met minder inspanning, minder negatieve energie en 10x meer lol.

Wat hebben we nodig?​

  • De context van je bedrijf, van de oprichters en van de stakeholders.
  • Je businessplan en je pitch deck (for so far).
  • Een ingevuld intakeformulier.
  • Een kennismakingsgesprek en een pre-production meeting.
  • Je grootste uitdagingen, problemen, vragen en wensen.
  • Commitment en lef.

Wat krijg je?

  • Inzichten, observaties, interventies, advies, feedback, disrupties en invalshoeken waar je tot nu toe nog geen rekening mee had gehouden, en die je kijk op de business drastisch kunnen veranderen (lees: verbeteren).
  • Een betere positionering, propositie, business strategie, wellicht een betere naam, een betere Visual Identity, een betere branding, een beter businessmodel, een basis marketing-/communicatie-/salesstrategie, een Business Plan Op 8 Bierviltjes, een restart go-to-market strategy, een concept herlancerings-/introductiecampagne, een customer journey, een Vijfjaren Visie, een organisatieadvies, een (social) media strategie en een campagnestrategie (inclusief creatief concept) waarmee je wel de juiste betalende klanten aanspreekt en ervoor zorgt dat de focus weer op ‘buiten’ komt te liggen, in plaats van het navelstaren of elkaar als team de hele tijd in de haren vliegen. En dat alles gevat in één document. Geen dikke rapporten, maar creatieve duidelijkheid.